Sivut ovat muuttaneet

Yhdistyksen uudet sivut löytyvät osoitteesta

Hallitus järjestäytyi

Uudenkaupungin Perussuomalaiset ry:n hallituksen järjestäytymiskokouksessa 26.1.2014 valittiin yhdistyksen varapuheenjohtajaksi Sanna Janhonen.

Sihteeriksi valittiin Iiris Peltomaa ja taloudenhoitajaksi Toni Artama.

Hyvää joulua!

Uudenkaupungin Perussuomalaiset toivottavat kaikille hyvää joulua ja menestystä vuodelle 2014!

Syyskokouksen henkilövalinnat

Uudenkaupungin Perussuomalaiset ry kokoontui 24.11. sääntömääräiseen syyskokoukseensa ja mm. valitsi hallituksen jäsenet vuodelle 2014.

Yhdistyksen puheenjohtajaksi valittiin yksimielisesti insinööri, varavaltuutettu Martti Jokinen.

Hallituksen muut varsinaiset jäsenet (varajäsen suluissa):
Matti Arvonen (Toni Artama)
Sanna Janhonen (Merja Saari)
Aarre Lahtonen (Pentti Simola)
Veijo Nummi (Juhani Vesterberg)
Iiris Peltomaa (Ritva Salminen)

Piirikokousedustajiksi vuodelle 2014 valittiin Martti Jokinen (varalla Matti Arvonen) ja Iiris Peltomaa (varalla Ritva Salminen).

Syysmarkkinat ja piirikokous U:gissa 5.10.2013

Perussuomalaiset olivat mukana Uudenkaupungin Syysmarkkinoilla lauantaina 5.10.2013. Vierainamme olivat puolueen puheenjohtaja Timo Soini, europarlamentaarikko Sampo Terho, kansanedustajat Kike Elomaa ja Lauri Heikkilä sekä useita muita Perussuomalaisia luottamushenkilöitä.

Teltallamme kävi runsaasti markkinaväkeä ja keskustelu oli vilkasta. Kiitos kaikille mukana olleille!

U:gin Syysmarkkinat 5.10.2013

Markkinoilta siirryimme piirin syyskokoukseen Prykiin. Kokouksessa mm. tehtiin piirin henkilövalinnat vuodelle 2014. Uudenkaupungin Perussuomalaisista valittiin piirihallitukseen Martti Jokinen varsinaiseksi jäseneksi ja Matti Arvonen hänen henkilökohtaiseksi varajäsenekseen. Muut henkilövalinnat löytyvät piirin sivuilta.